Allt möjligt

Fyfan vad jobbig  vecka. Imorn upp kl halv 8 ducha, sen till sjukhuset, opereras där, sen får jag TROLIGEN fara hemm imorn kväll, sen måst ja bli hemma onsdag o kanske ha skit ont i öra:( Sen får jag KANSKE på torsdag fara till skolan och ta det LUNGT. Jaja nog snacka om min vecka. Ikväll har jag väll haft rätt chill och varit med Tito, Kajsa och lite benne:D Vi hade väll rätt så kul. Annars händer inte så där jätte mkt. Eller jo jag e skyldig kajsa 5 € höhö. Fan vad ja kommer få hemarbete för att jag e hemma så länge;(


Kommentarer
Postat av: kajsa

Mohahhaa , jag visste det 5 e ;)



så mycket läxor tror jag inte du får, skriv av någon ? :)

2009-09-01 @ 23:17:29
Postat av: Nina

Vad har du operera?

2009-09-16 @ 18:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0